Nyheter


Vi välkomnar Tallhedens Åkeri AB till TimeOrganizer!

2018-02-24

Företaget har TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering. 

Talhedens åkeri finns i Norsjö och startades 1988. Företaget tillhör Norsjöfrakt AB. 

De erbjuder:
- Grus- och anläggningstransporter
- Lastning/lossning av gods
- Planeringsarbeten
- Snöröjning
- Sortering av grus och bergmaterial
- Grävmaskinsarbeten



Vi välkomnar Börjessons Plåt & Svets AB till TimeOrganizer!

2017-11-27

Börjessons Plåt & Svets har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering.

Företaget ligger i Rönnäng och utför alla typer av plåtslageri- och svetsarbeten från prototyp till färdig produkt.  

Image result for Börjessons Plåt & Svets AB logotyp

Vi välkomnar Solskensbacken AB till TimeOrganizer!

2017-09-20

Solskensbacken har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering. 

Företaget  bedriver förvaltning av egna och hyrda fastigheter.

GDPR - nya dataskyddsförordningen!

2017-09-19

Förordningen kommer att ersätta PUL och börjar gälla 25:e maj 2018.

För oss som personuppgiftsbiträde sker en del stora förändringar.

Vi har börjat förbereda oss på vad som komma skall genom att gå på kurser, seminarium, webinarier mm. Allt för att vi ska se till att behandla våra kunders uppgifter på ett korrekt sätt.

Vill du läsa mer om GDPR kan du göra det på www.datainspektionen.se/dataskyddsreformen/

Vi önskar alla våra kunder en trevlig sommar!

2017-06-27

Hoppas ni får njuta av en skön sommar med härligt väder.
Vi själva kommer inte ligga på latsidan, vi har öppet som vanligt hela sommaren! 

Vi välkomnar Polyman Group Sweden AB till TimeOrganizer!

2017-04-24

Polyman Group har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering. 

Företaget är specialister på Polyeten och PVC och deras verkstad finns i Spånga i Stockholm. 
Förutom ett standardsortiment kan de även ta fram kundanpassade produkter efter önskemål.


http://www.plastman.se/skin/frontend/webbhuset/plastman/img/logo.png

Vi hälsar JL Ventservice AB välkomna till TimeOrganizer!

2017-04-20

JL Ventservice AB har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering och vi hälsar dom varmt välkomna.


Vi välkomnar MJ Assistans till TimeOrganizer!

2017-02-27

MJ Assistans har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering och vi hälsar dom varmt välkomna. 

"MJ ASSISTANS FÖR EN ENKLARE VARDAG"
Företaget erbjuder tjänster inom städ och fönsterputs. 


Vi välkomnar Ostara Produktion AB till TimeOrganizer!

2017-01-30

Ostara produktion har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering och vi önskar dom varmt välkomna. 

"Ostara Produktion AB bildades för att vi själva var irriterade över hur den snåriga byggmarknaden fungerade, med mycket onödigt krångel och höga priser."

Ostara Produktion AB - Logotyp

Vi välkomnar Blå Huset i Sollentuna AB till TimeOrganizer!

2016-12-05

Blå Huset i sollentuna har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering och vi hälsar dom varmt välkomna.

"Blå Huset är din färghandlare i Sollentuna och vi vill vara den bästa leverantören för att skapa hemtrivsel. Med stark betoning på idéer och inspiration har vi ambitionen att ta hand om och inspirera dig och hela Sollentuna till nya tankar om färg, tapeter och golv. Varje dag vill vi inspirera till att utveckla just dina idéer om ditt hus, din lägenhet eller dina möbler. Vi lyssnar och ger råd för att du ska hitta din stil med hjälp av vårt väl utvalda sortiment. Vi är din färghandlare i Sollentuna och tillsammans kan vi göra vår stad och omvärlden lite vackrare och mer hållbar."

Vi välkomnar Citynätet i Nässjö AB till TimeOrganizer!

2016-11-16

Citynätet i Nässjö AB äger, utvecklar samt driver stadsnätet i Nässjö kommun. Via partners förmedlar Citynätet i Nässjö AB tjänster på ett säkert och öppet bredbandsnät till företag, fastighetsägare, organisationer och hushåll i kommunen. För företag och fastighetsägare ska även andra typer av kommunikationstjänster samt larm och övervakningstjänster tillhandahållas.

Citynätet i Nässjö AB har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering och vi önskar de varmt välkomna! 

Vi välkomnar Polyterm AB till TimeOrganizer

2016-11-03

Polyterm AB är ett familjeföretag som grundades 1978, och har sedan dess utvecklat produkter i polyuretan. Deras verksamhet sker inom fem huvudområden – byggelement, sprayisolering, legoproduktion, försäljning av maskiner och material för polyuretanisolering samt detaljtillverkning.

Företaget har valt att använda Timeorganizer för sin dagliga tidrapportering, främst med hjälp av vår app för surfplatta.
Vi önskar dem varmt välkomna!

VI välkomnar Näslund & Nilsson Byggservice AB till TimeOrganizer

2016-10-25

Näslund & Nilsson Byggservice AB är ett byggföretag med sitt säte i Solna, de har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering. Vi hälsar dom varmt välkomna! 

Vi välkomnar MIJ Transport AB till TimeOrganizer!

2016-10-18

MIJ Transport är ett ett litet familjeföretag som etablerades 2007. Bolaget bildades i Hallstahammar med sin huvudsakliga verksamhet i Stockholm.

Idag har vi en varierande fordonsflotta som kan täcka de flesta behov och inget uppdrag är för litet eller för stort för oss.
Att vi inte är för stora gör att vi kan fokusera mer på kunden och kvaliten och ge våra kunder "det lilla extra".


Våran fordonsflotta består av nya och fräscha fordon som gör att du kan känna dig trygg när du anlitar oss.

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering, vi hälsar dom varmt välkomna! 

Vi vill önska alla våra kunder en riktigt trevlig sommar!

2016-07-08

Vi själva kommer däremot inte att ligga på latsidan under sommaren...

Vår support kommer att vara öppen hela sommaren under ordinarie tider, det vill säga mån-fre 8-17 (Lunchstängt 12-13)

 Ni når oss på 08-734 60 40 eller esupport@timeorganizer.se.

TimeOrganizer Stamp, nu även för Android

2016-06-29

Nu släpper vi TimeOrganizer Stamp även för Android-plattor

Appen för surfplattor gör det ännu enklare att rapportera arbetad tid. Att checka in med GPS och smartphone passar inte alla företag, därför därför har vi tagit fram TimeOrganizer Stamp. Den gör det möjligt för flera användare att vara incheckade på samma enhet, samtidigt. Installera appen på en surfplatta som ligger placerad i t.ex. entrén eller i receptionen. Användarna kan enkelt checka in/ut under dagen med en personlig PIN-Kod.

Via administrationen i appen kan du även snabbt och smidigt lägga in underentreprenörer och annan mer ”tillfällig” personal.

Utmärkt alternativ för:

  • Användare utan smartphones
  • Användare som inte vill rapportera med sin privata mobil
  • Företag som inte vill behöva köpa in jobbmobiler
  • Företag som funderat på ID06 men vill slippa ID-kort och kortläsare
  • Företag som arbetar med underentreprenörer, vikarier eller annan tillfällig personal
  • Företag med krav på personalliggare

Vi välkomnar Restaurangen i Velamsund AB som kund

2016-05-23

Företaget har Restaurang Långa raden på Velamsund i Nacka och Gamla Enskede catering på Gamla Dalarövägen.

De har valt TimeOrganizer för sin lönerapportering och passar samtidigt även på att byta ut den traditionella bokversionen av personalliggare till en modern och elektronisk.

Restaurang Långa raden är säsongsöppet som sommarrestaurang men är verksam året runt som festvåning och abonnemangskrog med många typer av arrangemang. Gamla Enskede catering är beläget i gamla 30-talslokaler där de har eget kök med fullständiga rättigheter, de tar även emot beställningar med avhämtning hos dem eller för leverans. Vi hälsar dem varmt välkomna!

Vi välkomnar Idé Kök & Badrum i Täby till TimeOrganizer!

2016-05-17

Företaget har valt TimeOrganizer för sin tidrapportering

Idé Kök & Badrum beskriver sig själva så här på sin hemsida:

"Idé Kök & Badrum hjälper dig med hela ditt projekt, från idé till färdigt resultat. Vi har ett helhetstänk och ansvarar för såväl planering och koordinering under hela projektet. Kommunikationen med andra inblandade hantverkare; såsom rörmokare, elektriker m.fl, går via oss så att du som kund bara har en kontaktperson som håller dig informerad om framstegen i ditt projekt. Vi köper också gärna in material i samråd med dig för att projektet skall flyta på så bra som möjligt – och du får naturligtvis ta del av våra rabatter."

Vi hälsar de varmt välkomna.

TimeOrganizer Mobile - Nu på polska och spanska!

2016-04-22

Du kan nu välja att använda mobilappen på svenska, engelska, spanska eller polska.

Vilket språk som visas i appen styrs av det språk som är valt i din telefon. För mobiler med andra språk än dessa fyra inställt kommer appen att visas på engelska.

Vi välkomnar Bita Bilic transport AB till TimeOrganizer!

2016-04-11

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering
Vi hälsar de varmt välkomna.

Vi välkomnar Måleriexperten i Stockholm AB till TimeOrganizer!

2016-04-04

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering

Måleriexperten beskriver sig själva så här på sin hemsida:
"Måleriexperten i Stockholm AB är ett serviceinriktat och nytänkande företag inom måleribranschen. För att vara så konkurrenskraftiga och alltid uppnå högsta kvalitet använder vi oss av den senaste tekniken, både när det gäller att ha den modernaste maskin parken och material av högsta kvalitet."
Måleriexperten tidrapportering

Glad påsk

2016-03-22

Glad påsk!

Önskar Trust-IT, företaget bakom TimeOrganizer

Vår support kommer att vara öppen fram till kl 13 på skärtorsdagen och stängd under övriga röda dagar. Vi är tillbaka igen med full styrka på tisdag 29/3.

Ni når oss på 08-734 60 40 eller esupport@timeorganizer.se.

Vi hörs!

TimeOrganizer-familjen växer!

2016-03-16

Nu lanserar vi ytterligare en app till TimeOrganizer tidrapportering, med central incheckningsfunktion för din arbetsplats.

Vi gör det nu ännu enklare att rapportera arbetad tid. Att checka in med GPS och smartphone passar inte alla företag, därför lanserar vi inom kort ytterligare en app – TimeOrganizer Stamp. Den gör det möjligt för flera användare att vara incheckade på samma enhet, samtidigt. Installera appen på en surfplatta som ligger placerad i t.ex. entrén eller i receptionen. Användarna kan enkelt checka in/ut under dagen med en personlig PIN-Kod.

Via administrationen i appen kan du även snabbt och smidigt lägga in underentreprenörer och annan mer ”tillfällig” personal.

Utmärkt alternativ för:

  • Användare utan smartphones
  • Användare som inte vill rapportera med sin privata mobil
  • Företag som inte vill behöva köpa in jobbmobiler
  • Företag som funderat på ID06 men vill slippa ID-kort och kortläsare
  • Företag som arbetar med underentreprenörer, vikarier eller annan tillfällig personal
  • Företag med krav på personalliggare

Vi välkomnar nya kunder till TimeOrganizer!

2016-02-29

Företagen har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering
Vi hälsar Kius och T. Lundins måleri varmt välkomna.
 
"Kius Miljökompetens AB startades 1998. Vi har genom åren samlat på oss mycket erfarenheter från att skapa miljöriktiga, ekonomiska och långsiktigt hållbara lösningar för avfallshantering och källsortering i allt från bostadsfastigheter till kontor, butiker och industrilokaler."
kius.se
"T. Lundins Måleri & Fastighetsservice AB. Vi jobbar med de flesta typer av måleri och fastighetsarbeten och våra kunder finns inom offentligt förvaltning, företag och den privata sektorn. Denna breda kundbas har under åren gett oss stor erfarenhet inom både nyproduktion och renovering och vi hanterar idag de flesta typer av väggar, golv och tak."
Lundins-maleri.se
 

Skatteverket ska hårdgranska byggbranschen

2016-02-16

I en intervju som Sveriges Radio gjort med skatteverket framgår det att skatteverket har för avsikt att öka kontrollinsatserna på byggarbetsplatserna runt om i Sverige.
 
Om byggherren inte har anmält byggstart och byggarbetsplats till skatteverket blir det böter på 25 000 kronor. Om en byggarbetare befinner sig på arbetsplatsen men inte finns med i personalliggaren när Skatteverket gör kontroll blir det en böter på 2 000 kronor per person.

Läs hela intervjun och lyssna på nyhetsinslaget här >>
 

Ny version av APP släppt för iPhone [v.2.5.3]

2016-02-15

Skatteverkets nya regler för byggbranschen har nu trätt i kraft sedan 1 januari vilket medför en hel del förändringar i deras sätt att tidrapportera. Liksom frisör-, tvätt- och restaurangbranschen måste de nu föra en s.k. elektronisk personalliggare.

Förbättringar:

  • Rättigheten att visa personalliggare för utvalda medarbetare
Hur du gör för att använda personalliggaren i mobilen >>

Vi välkomnar BRE i Bromma AB till TimeOrganizer!

2016-02-08

Företaget har valt TimeOrganizer för sin tidrapportering

TimeOrganizer passar både stora som små. BREAB-gruppen består av företag med verksamhet inom fastigheter och fastighetsförvaltning samt hotell. De har fastigheter för boende, kontor och lager. Vi hälsar de varmt välkomna.
TimeOrganizer tidrapportering förenklar vardagen för företag

Ny version av APP släppt för Android [v.2.5.5]

2016-02-08

Skatteverkets nya regler för byggbranschen har ni trätt i kraft sedan 1 januari vilket medför en hel del förändringar i deras sätt att tidrapportera. Liksom frisör-, tvätt- och restaurangbranschen måste de nu föra en s.k. elektronisk personalliggare.

Förbättringar:

  • Rättigheten att visa personalliggare för utvalda medarbetare
Hur du gör för att använda personalliggaren i mobilen >>

Vi välkomnar Swenet AB till TimeOrganizer!

2015-12-07

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering
Swenet AB arbetar med installation av fiber och telecom. Så här beskriver de sig själva:
"Med Swenet som installatör och serviceleverantör fungerar allt som det ska.
Vårt helhetsåtagande ger extra trygghet, eftersom vi alltid har medarbetare med rätt kompetens nära våra kunder och slutanvändare. Därför kan vi leverera kostnadseffektiva lösningar i rätt tid – med ett engagemang som stärker våra kunders varumärken. Dygnet runt, sju dagar i veckan"
TimeOrganizer tidrapportering förenklar vardagen för företag

Vi välkomnar Etcon El & Styr Entreprenader AB till TimeOrganizer!

2015-11-30

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering
Etcon El & Styr Entreprenader AB företagsidé bygger på installation, service samt entreprenadverksamhet för fastighetsautomation. De hjälper dig som fastighetsägare och förvaltare att spara energi och finjustera dina anläggningar. De ser till att ditt styrsystem är ekonomiskt och användarvänligt och att du har friheten att uppdatera systemet med öppen teknik, under anläggningens livslängd.
TimeOrganizer tidrapportering förenklar vardagen för företag

Vi välkomnar Rissne Entreprenad AB som kund i TimeOrganizer!

2015-11-19

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering
Rissne Entreprenad beskriver sig själva så här:
"Våra verksamhetsområden är bygg, mark/sten och energiborrning samt vattenbrunnsborrning. Vi är omkring 30 anställda. Vår målsättning som det lilla företaget är att ha kompetent personal och kunna hjälpa kunden på ett bra sätt. Hos oss hittar du alltid rätt person för ditt jobb."

TimeOrganizer i Sveriges största byggtidning

2015-10-22

TimeOrganizer annonserar i månadens nummer av Byggnadsarbetaren, Sveriges största byggtidning.

Tidningen släppte idag sitt oktobernummer, där bland annat annonsen för TimeOrganizer finns med.

Vi informerar om de kommande reglerna för tidrapportering i byggbranschen och uppmuntrar till att vara väl förberedd när det nya kravet på elektronisk personalliggare träder i kraft vid årsskiftet.

Läs hela tidningen och se annonsen (finns på sid 12-13) >>
TimeOrganizer i Byggarbetaren

Nya regler för tidrapportering i Byggbranschen

2015-10-19

Kravet om Personalliggare i Byggbranschen börjar gälla den 1:a januari 2016.

Skatteverket erbjuder nu en informationsträff för dig som bedriver byggverksamhet eller är byggherre.

Läs mer på skatteverket.se >>

Timeorganizer uppfyller Skatteverkets krav för personalliggare och är godkänt av Datainspektionen och Byggnads.

TimeOrganizer uppfyller Skatteverkets nya krav för Personalliggare

2015-10-06

Kravet om personalliggare i byggbranschen börjar gälla den 1:a Januari 2016.

Timeorganizer uppfyller Skatteverkets krav för personalliggare och är godkänt av Datainspektionen och Byggnads. Vi berättar allt du behöver veta. Välkommen på informationsmöte hos oss – helt gratis.

Läs mer och boka in dig här >>

Trust-IT erhåller återigen högsta kreditbetyget (AAA)

2015-09-29

Av Sveriges samtliga aktiebolag är det endast ett fåtal som uppnår högsta kreditvärdighet (AAA). Trust-IT Sweden AB, skaparna av TimeOrganizer, är ett av dessa företag!

Trust-IT Sweden AB tillhör den exklusiva grupp som har god eller högsta kreditvärdighet i Sverige. Vi är ett av få företag i vår bransch som behållit vår ratingkod genom de senaste turbulenta åren, vilket vi är mycket stolta över.

 Vi har som mål att bli en av de ledande aktörerna inom IT-branschen.

Vi välkomnar nya kunder till TimeOrganizer!

2015-09-17

Aplus fastighets AB och Stockholms stad Serviceförvaltningen har valt att använda TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering.

Stockholm stad Serviceförvaltningen ansvarar för stadens gemensamma löne- och ekonomiadministration, koncernupphandlingar och rekryteringstjänster inom verksamhetsområdet HR.

Aplus fastighets AB tar ansvar för allt från minsta renovering till uppbyggnad av helt nya bostadshus i Stockholmsområdet. 

Vi önskar alla våra kunder en riktigt trevlig sommar!

2015-06-26

Vi själva kommer däremot inte att ligga på latsidan under sommaren...

Ny version av APP släppt för Android [v.2.4.8]

2015-06-08

Det har nu blivit ännu lättare att komma i kontakt med oss på Trust-IT (skaparna av TimeOrganizer) om du har frågor eller funderingar. Under fliken "mer" hittar du all kontaktinformation du kan behöva.

Förbättringar:

  • Kontaktinformation under "Mer" 

Vi välkomnar Avlopp & Dränering i Väst AB till TimeOrganizer!

2015-05-25

Företaget har valt TimeOrganizer för sin dagliga tidrapportering
Avlopp & Dränering i Väst AB bygger avlopp till bl.a. hushåll, industrier, sommarstugor m.m. och tar hand om allt från konsultation på plats hos kunden till myndigheter och logistiklösningar ute på fältet.

Ny version av TimeOrganizer ute nu!

2015-05-19

Nu har vi uppdaterat APP'en och administrationen efter önskemål från våra kunder.

 Nytt i Appen

Nya funktioner:
  • Lägg upp nytt företag och projekt direkt från telefonen (endast administratörer)
  • Se användarnas tider och position för dagens registreringar (endast administratörer)
Annat:
  • ”Inställningar” omdöpt till ”Mer”
  • Skicka offline rapporter och uppdatera företag/projekt kombinerade till ”Synkronisera”

 

 Nytt i Administrationen:

Funktioner:
  • Ta ut statistikrapporter
  • Rättighet till efterrapportering kan nu sättas per användare
  

Vi välkomnar Staples Sweden AB som kund i TimeOrganizer!

2015-05-07

Staples Sweden AB är en del av Staples-koncernen som är världens största leverantör av kontorsmaterial. Staples betjänar konsumenter och företag av alla storlekar i 27 länder runtom i Nord- och Sydamerika, Europa, Asien och Australien.

Ny uppdaterad hemsida!

2015-05-07

Ny lansering av hemsida.

Timeorganizer.se

Nu har vi uppdaterat hemsidan med helt ny färg och form. Självklart är den fortfarande fullproppad med information men nu på ett mer lättläst sätt. Vi passar även på att släppa en ny version av Appen för Android.

Ny version av APP släppt för Android [v.2.3.4]

2015-03-05

Appen finns nu tillgänglig både på svenska och engelska.

Nya funktioner:

  • Engelskt språk tillgängligt

Ny, supporthemsida

2015-02-05

Här kommer ni kunna hitta det ni letar efter på ett enklare och smidigare sätt.
Välkommen!

Om ni saknar något eller om något är otydligt kan ni hjälpa oss genom att skicka in ett förslag via kontaktsidan.

Ny version av APP släppt för iPhone [v.2.3.0]

2015-01-26

Appen sorterar nu företag och projekt baserat på avstånd till där du befinner dig. Allt för att du så enkelt som möjligt ska hitta rätt projekt att rapportera tid på.

Förbättringar:

  • Sortera företag och projekt baserat på avstånd

Ny sida för information och support på gång

2015-01-23

Vi kommer i dagarna lansera en helt ny, förbättrad supportwebbplats. Där kommer ni hitta kunna det ni letar efter på ett enklare och smidigare sätt.

Titta gärna runt. Om ni saknar något kan ni hjälpa oss genom att skicka in ett förslag via kontaktsidan. 

Ny version av APP släppt för Android [v.2.3.0]

2014-12-09

Vi har nu gjort det ännu enklare att hitta rätt företag och projekt i appen för Android. De företag och projekt som du befinner dig i närheten av hamnar nu automatiskt högst upp i listan (förutsatt att de har en positionering utsatt).

Nya funktioner:

  • Sorterar företag och projekt baserat på avstånd. 

Ny version av APP släppt för Android [v.2.2.8]

2014-11-14

Du kan nu radera dina registreringar direkt i arkivet i appen. Dessutom har vi rättat till buggar och förbättrat synkningen till webbportalen/administrationen.

Nya funktioner:

  • "Ta bort"-knapp i arkivet

Förbättringar:

  • Förbättrad synkning till webbportalen
  • Buggfix

Ny version av APP släppt för iPhone [v.2.2.0]

2014-10-23

Appen för iPhone är nu optimerad för nya iOS8

Förbättringar:

  • Optimering för iOS8 UI

Buggfixar: 

  • Småbuggar rättade

Ny version av APP släppt för iPhone [v.2.1.9]

2014-10-20

Appen har nu förbättrats avseende GPS-funktionaliteten och även fått ett sökfält då du väljer företag eller projekt. Allt för att du enklare ska hitta just det projekt du vill rapportera tid på.

Förbättringar:

  • Förbättringar av GPS-funktionaliteten
  • Sökfunktionalitet för att lättare hitta rätt företag och projekt

Ny version av APP släppt för Android [v.2.1.8]

2014-09-29

Förbättringar:

  • Förbättrad GPS-hantering

Ny version av APP släppt för Android [v.2.1.4]

2014-09-11

För att enklare hitta rätt företag och projekt att rapportera tid på finns nu ett sökfält i appen för Android

Nya funktioner:

  • Sökfunktion på företag
  • Sökfunktion på projekt
  • Automatisk delning av registreringar som går över lunchtid

Ny version av APP släppt för Android [v.2.1.1]

2014-09-05

Förbättringar:

  • Optimering för en stor mängd företag och projekt

Ny version av APP släppt för Android [v.2.0.5]

2014-05-21

Förbättringar:

  • GPS-förbättringar
  • Buggfixar

Ny version av APP släppt för iPhone [v.2.0.5]

2014-04-11

Förbättringar:

  • GPS-förbättringar
  • Buggfixar

Ny version av APP släppt [v.2.0.0]

2014-01-04

Vi har idag släppt en ny version av appen till Android och iPhone. ...och det är inget aprilskämt.
Ladda ner den via Google Play eller AppStore

Nya funktioner:

  • Binda projekt till företag
  • Debiteringkoder och aktivitetskoder
  • Push-notifieringar
  • Med mera!